Hea teada
Tellimine
Tarnimine
Tarneviisid
Saatmiskulud
Toodete tagastamine
Tagastamisjuhend
Defektiga tooted 


Hea teada

- Tellida on võimalik nii eraisikutel kui ettevõtjatel.
- Tellimine ei nõua registreerimist.
- Me kasutame ainult 100% turvalisi makse- ja tarnemeetodeid.
- Ettevõtetele saadame arve raamatupidamise jaoks.
- Tarneaeg on erinevatel toodetel erinev. See on märgitud eraldi tootelehel.
- Tellimusi käideldakse 24 tunni jooksul peale tellimuste esitamist.
- Kliendil on õigus tooted tagastada 14 päeva jooksul vastavalt tarbijakaitseseadusele.

Me oleme pühendunud usaldusväärsele tööle vastavalt kvaliteedimärgi reeglitele. Kvaliteedimärk võimaldab ettevõtetel näidata, et tegutsetakse kooskõlas vastavate seaduste ja määrustega. Grillikaubad.ee on kohustatud järgima reegleid, mis on sätestatud kvaliteedimärgi poolt.

Tellimine

Kuidas ma tean, et mu tellimus on edastatud?
Sulle saadetakse su e-posti aadressile kinnitus tellimuse kohta. Seejärel saadetakse sulle teade tellimuse tarnest ning edastatakse kood, millega saad jälgida paki teekonda.

Kui tellimus on välja saadetud, kuidas ja millal saan oma paki kätte?
Olenevalt transpordiviisist saadetakse sulle kas teade paki jõudmisest, et saaksid selle lähimast postkontorist kätte või tuuakse sulle koju kätte.

Hoidke paki kood ja saabumisteade turvalises kohas!
(Kui soovisite paki kojutoimetamist, viiakse pakk teie poolt edastatud aadressile). Tarne toimub kiirelt ja turvaliselt!
Oleme saanud palju positiivset tagasisidet kiire tarne kohta ning soovime seda ka iga kliendiga alati jätkata.

Tarnimine

Tarnime tooteid 4-5 päeva nädalas. Üritame alati veenduda selles, et kõik tooted oleks kohe saadaval, ent kui sinu tellitud toode on juhuslikult otsas, anname sellest sulle kohe teada.

Saadame tooted tervikuna kohe, kui oleme saanud tellimuse. Kui toodete hulgas on puuduvaid osi või tooteid, saadetakse need järgi mõistliku aja jooksul peale kinnituse saamist. Kui kogu tellimust ei ole võimalik korraga saata, saadetakse see osadena. Sind teavitatakse alati kõikidest küsimustest, mis tarnega võivad esineda.

Toodete tagastamine

Me soovime alati edastada võimalikult palju informatsiooni iga toote kohta ning kogu puuduvat informatsiooni on võimalik küsida meie klienditeenindusest. Kui mõni toode siiski ei sobi sulle, saad selle tasuta meile tagastada.

Garantii ja tagastamistingimused

- Toodete tagastamine on lihtne ning tasuta, saates lihtkirja või tavapakiga. Kontrolli üle tingimused eritranspordi osas!
- Toote tagastusaeg on 14 päeva peale toote kättesaamist.
- Kõik toote osad tuleb tagastada originaalpakendis.
- Masinate nagu generaatorid jms kasutuse alguseks loetakse hetke, kui masinasse on lisatud kütust või õli.
- Kui toote tagastuse juurde kuulub eritingimusi on need mainitud tooteinfos.
- Toote tagastamine võtab kauem aega, kui tavaline saadetis. Seetõttu võib arvestada tagastuse käsitlemisajaks 4-12 argipäeva.
- Tagastame raha kogu toote väärtuse ulatuses nii kiiresti kui võimalik peale tagastatud toote kättesaamist.
- Kui toode transporditakse tavaposti teel, tasume me ka postikulud.

Tagastused eritranspordi korral
Me pakume tasuta tagastust toodetele, mis tagastatakse tavapaki või –kirja teel. Suured tooted nagu generaatorid, suured gaasigrillid jms, mis kaaluvad üle 55kg vajavad eritransporti ning kahjuks ei kata me saatmiskulusid neile toodetele.
 

Tagastamisjuhend 

1. Paki toode turvalisse pakendisse (näiteks samasse, milles toode sulle tuli).
2. Kirjuta pakendi peale kontaktandmed.
3. Vii turvaliselt pakitud tooted postkontorisse.

Aadress, kuhu toode tagastada:

GRILLIKAUPPA.COM veebipood /Edututor OY
Kannistontie 5
FI-36220 Kangasala

 

Defektiga tooted

Kahjuks võib juhtuda olukordi, kus vaatamata ettevaatlikule tegutsemisele võib toode tarnimise käigus puruneda või viga saada. Seetõttu kontrollige alati toode üle kohe peale selle kättesaamist.

Kui te avastate tootel vea, kontakteeruge kohe transpordifirmaga ning andke ka meile koheselt teada veast, aadressil: info(a)grillikaubad.ee